مدیریت امور عمومی

  • إدارة الشؤون العامة والمساندة

إدارة الشؤون العامة والمساندة

الاسم واللقب

المؤهلات العلمیة

البرید الإلکترونی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

 

علی اکبر عوض پور

کارشناسی ارشد

avazpoor.@yahoo.com

4071

  4070  

36460811-36460784-36460823

36460811-2

 


 

المدیریة

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

علی اکبر عوض پور

رئیس

4070 - 4071

3646078

36460811-12

حمیدرضا سمیعی پور

نائب الرئیس

4070 - 4095

3646078

36460811-12

علی اصغر پناهنده

مدیر المکتب

4070 - 4071

3646078

36460811-12

 

 

 

إدارة المشتریات والعملیات

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

غلامحسین بهزادی

إدارة المشتریات والعملیات

4099

36134099 

36460811-12

بانو مریم کریم آقایی

خبیر

4098

36134085

36460811-12

صادق عفراوی

خبیر

4093

36134093

36460811-12

علی بحش مباشر

موظف المشتریات

4092

36134092

36460811-12

 

 

ادارة العملیات اللوجستیة والتعاقد

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

محمد امین  بلند پرواز

خبیر العقود

4124

36134158

36460811-12

مرتضی نیک سرشت

الشؤون الإداریة

4092

36134092

36460811-12

 

 

اداره خدمات عمومی و ایمنی

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

بهمن رجبی

رئیس دائرة الخدمات

4072

36134072

36460811-12

صادق کریمی

خبیر شؤون الموظفین المتعاقدیین والمؤقتین فی الوظائف

4090

36134090

36460811-12

محمد مهدی  قنبری

وحدة الإطفاء

4089

36134089

36460811-12

کریم عباسی دخت

وحدة النقل

4096

36134096

36460811-12

محمد رحیمیان پور

خبیرشؤون العمال المؤقتین فی الوظائف

4083

36134083

36460811-12

نسرین تیموری

طابع

4097

36134097

36460811-12

 

 

محاسبة

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

علی اصغر ملایی

محاسب

4087

36134087

36460811-12

مهدی مشغول الذکر

محاسب

4084

36134084

36460811-12

 

 

انبار مرکزی

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

نوذر عباسی

مسؤول المستودع المرکزی

7051

36460231

 

پرویز هلالی

أمین المستودع

7051

36460231

 

حسین محمدی

أمین المستودع

7051

36460231

 

 

 

إدارة النقل والمواصلات

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

حبیب اله احمدی

رئیس إدارة النقل والمواصلات

7052-3

36460214-15

 

علی دبیری

مدیر المکتب

7052-3

36460214-15

 

غلامحسین عاقل

سائق

7052-3

36460214-15

 

حبیب اله خوب چین

سائق

7052-3

36460214-15

 

حمید رضا شفیعی

سائق

7052-3

36460214-15

 

حسین همایون

سائق

7052-3

36460214-15

 

غلامرضا مبرزی

سائق

7052-3

36460214-15

 

حجت اکبری

سائق

7052-3

36460214-15

 

حسن خاکپور

سائق

7052-3

36460214-15

 

 

 

اداره خدمات شهری

الاسم واللقب

المسمّی الوظیفی

الرقم الداخلی

الهاتف

الفاکس

عباسعلی شفیعی

رئیس بلدیة حرم الجامعة

4020

36134124

 

ابراهیم علی پور

خبیر البلدیة

4021

36134021

 

 

 

 

شیراز- ساحة إرم – بدایة بولفارد جام جم – مبنی إدارة جامعة شیراز – الطابق الثانی – إدارة الشؤون العامة والمساندة

 

    الهاتف :  12-36460811

    الفاکس :    12-3646081

 

[مدیر]

نام و نام خانوادگی

  تحصیلات

 پست الکترونیک

 داخلی

  مستقیم

   دورنگار

علی اکبر عوض پور

کارشناسی ارشد

avazpoor.@yahoo.com

4071

  4070  

36460811-36460784-36460823

36460811-2


 

مدیریت

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم 

دور نگار

علی اکبر عوض پور

مدیر

4070 - 4071

3646078

36460811-12

حمیدرضا سمیعی پور

معاون

4070 - 4095

3646078

36460811-12

علی اصغر پناهنده

مسئول دفتر

4070 - 4071

3646078

36460811-12

 

اداره تدارکات وکارپردازی

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

غلامحسین بهزادی

رئیس اداره تدارکات و کارپردازی

4099

36134099 

36460811-12

بانو مریم کریم آقایی

کارشناس تدارکات

4098

36134085

36460811-12

علی بحش مباشر

کارپرداز 4092 36134092 36460811-12

 

اداره برون سپاری و قراردادهای بخش خصوصی

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

حسن کریمی

کارشناس امور قراردادها

4158

36134158

36460811-12

فاطمه مهربان

کارشناس تدارکات 4124 36134124 36460811-12

مرتضی نیک سرشت

متصدی امور دفتری

4092

36134092

36460811-12

 

اداره خدمات عمومی و ایمنی

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

بهمن رجبی

رئیس اداره خدمات عمومی و ایمنی

4072

36134072

36460811-12

صادق کریمی

متصدی امور نیروهای شرکتی و مسئول دبیرخانه

4090

36134090

36460811-12

محمد مهدی  قنبری

متصدی آتش نشانی

4089

36134089

36460811-12

محمد رحیمیان پور

متصدی امور کارگران حجمی

4083

36134083

36460811-12

نسرین تیموری

ماشین نویس

4097

36134097

36460811-12

 

حسابداری

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

علی اصغر ملایی

مسئول حسابداری

4087

36134087

36460811-12

مهدی مشغول الذکر

کارشناس حسابداری

4084

36134084

36460811-12

 

انبار مرکزی

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

کریم عباسی دخت

مسئول انبار مرکزی

7051

36460231

 

پرویز هلالی

انباردار

7051

36460231

 

 

اداره خدمات شهری

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

دورنگار

علیرضا رحیمی

رئیس اداره خدمات شهری

7052-3

36460214-15

 

ابراهیم علیپور

کارشناس اداره پردیس ارم 4021 36134021  

علی دبیری

مسئول دفتر

7052-3

36460214-15

 

حبیب اله خوب چین

راننده

7052-3

36460214-15

 

حمید رضا شفیعی

راننده

7052-3

36460214-15

 

غلامرضا مبرزی

راننده

7052-3

36460214-15

 

حجت اکبری

راننده

7052-3

36460214-15

 

حسن خاکپور

راننده 7052-3 36460214-15  

 

 

 

 

شیراز- میدان ارم - ابتدای بلوار جام جم - ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز - طبقه دوم - مدیریت امور عمومی و پشتیبانی

 

    تلفن :  12-36460811 

    دورنگار:    12-3646081

 

  • شرح وطایف اداره خدمات عمومی و ایمنی:

  •  

  • تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات نیروهای پیمانکاری (شرکتی) در سامانه سوفا و کنترل تردد و مرخصی های استحقاقی، استعلاجی و تعیین محل کار و جمع آوری ماهانه کارکرد این نیروها از سطح دانشگاه و ارائه به پیمانکار جهت تهیه لیست حقوق ماهیانه.

  • پیگیری امور پرسنلی و رفاهی کارکنان مدیریت امور عمومی و پشتیبانی مانند (ارزشیابی سالانه، دوره های آموزشی، انجام مکاتبات اداری ایشان، بیمه، وام، اضافه کاری و...) برابر مقررات دانشگاه شیراز.

  • پیگیری و نظارت بر امور: تهیه لباس فرم کارکنان شرکتی، نظافت و بهداشت محیط کار، اقلام مورد نیاز آبدارخانه، پذیرایی کارکنان و جلسات، جا به جایی و حمل وسایل و تجهیزات اداری، تهیه و تأمین اقلام بهداشتی حفاظت فردی مورد نیاز کارکنان دانشگاه.

  • نظارت بر قراردادهای تأمین نیرو، سرویس و نگهداری خاموش کننده های آتش نشانی و تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام حریق و حفاظتی دانشگاه و کنترل صورت وضعیت ماهانه پیمانکاران.

  • تأمین و نگهداری تجهیزات ایمنی عمومی اماکن دانشگاه مانند سیلندرهای خاموش کننده آتش نشانی، سیستمهای اعلام حریق و حفاظتی در سطح دانشگاه.

  • همکاری و مشارکت در تأمین نیروی روز مزد مورد نیاز برگزاری جلسات، آزمون های عمومی، نشست ها و همایش ها و امور متنابعه دیگر واحدهای دانشگاه.

  • انجام کار سنجی نیاز به نیروی خدماتی در سطح دانشگاه و بهینه سازی امور تنظیفات با آموزش نیروها و مکانیزاسیون و انجام امور پرسنلی و رفاهی نیروهای شرکتی و حل اختلاف کاری ایشان در سطح دانشگاه.

  • خریداری سالانه بیمه نامه های مسئولیت مدنی آسانسورها، مسئولیت مدنی کارکنان، بیمه نامه آتش سوزی و انفجار، بیمه نامه خودروهای دانشگاه شیراز.

  • نظارت و تأمین سوخت خودروهای پلاک دولتی، پرداخت عوارض سالانه آنها، نظارت بر خدمات پیک موتوری در سطح دانشگاه شیراز.

  • پیگیری امور کمیسیون ماده 2 اداره دارایی در خصوص فرایندهای خرید، شماره گذاری و اسقاط خودروهای فرسوده دانشگاه.

  • نظارت و پیگیری اقدامات اصلاحی در جهت بهبود شرایط ایمن محیط کار دانشگاه.

  • شناسایی عوامل حادثه ساز و خطرآفرین در محیط کار و برنامه ریزی در جهت کنترل و کاهش این عوامل.

  • نیاز سنجی و برنامه ریزی جهت استقرار استانداردها و دستورالعمل های ایمنی محیط کار جهت حفاظت از جان کارکنان و اموال دانشگاه.

  •  

  • شرح وظایف اداره تدارکات و کارپردازی:

  •  

  • انجام امور خرید، فروش و امور کارپردازی واحدهای مرکزی دانشگاه طبق قوانین و مقررات جاری

  • نظارت و کنترل خریدهای واحدهای غیر مرکزی در مواردی چون قیمت، کیفیت، کمیت، رعایت اصول و آئین نامه های خرید و غیره و اخذ استعلام های مقایسه ای در صورت نیاز، همچنین کنترل مجوزهای لازم برای خریدهای خاص مانند اسپیلت، لپ تاپ، تبلت، هیتر و غیره.

  • اخذ استعلام های مقایسه ای و کشف کمترین قیمت مناسب.

  • ارجاع و تقسیم کار بین کارپردازان و پیگیری امور ارجاعی.

  • نظارت مستمر بر امور کارپردازان و ایجاد هماهنگی در ارتقای بهره وری، آموزش روشهای نوین خرید و غیره.

  • هماهنگی با مسئولین حسابداری واحدها از نظر عدم ایجاد تعهد بدون پشتوانه اعتباری و مالی و نظارت بر اجرای

  • بخشنامه های مربوط به خریدهای دولتی توسط کارپردازان واحدهای غیر مرکزی.

  • مدیریت خرید بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات.

  • شناسایی، بهبود و توسعه‏ی سیاست ها و روش های خرید جهت کشف کمترین قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان مانند نیل به خریدهای الکترونیکی و همچنین اتوماسیونی کردن کلیه مراحل خرید از زمان سفارش تا تحویل از انبار.

  • تهیه بانک اطلاعات فروشندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات و همچنین شناسایی فروشندگان و شرکتهای توانمند و غیر توانمند یا دارای سوابق همکاری نامطلوب با دانشگاه و معرفی به دیگر واحدها.

  • نظارت بر تکمیل اسناد مربوط به خرید مطابق با آئین نامه های مالی معاملاتی دانشگاه و دیگر دستورالعمل های دولتی.

  • ایجاد بستر مناسب و فراهم نمودن فرصت یکسان برای فروشندگان و شرکتهای تأمین کالا یا خدمات.

  • اهتمام جهت شناسایی کالای ایرانی و نیل به خرید این کالاها به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی خصوصا استانی.

  • شناسایی و جمع آوری تجهیزات مستعمل و اسقاطی از سطح دانشگاه جهت برگزاری مزایده یا تعمیر جهت استفاده مجدد.

  • پیش بینی نیاز اموال مصرفی و اموال واحدهای مرکزی در طول سال و بر اساس اعتبارات تخصیص یافته، خرید و امور انبارداری اقلام خریداری شده.

  • انجام انبارگردانی سالانه، فصلی و موردی کلیه انبارهای دانشگاه.

  • انجام و نظارت بر امور اتوماسیون فعلی انبار جهت ثبت دقیق ورود و خروج کالا از انبارها و گزارش گیری، همچنین تغییر و بهینه سازی اتوماسیون انبار و ارتباط آن با اتوماسیون خرید به منظور یکپارچه سازی مراحل خرید از ابتدا تا مرحله تحویل از انبار.

  • محاسبه، دریافت، وصول چک ها و ضمانات و دیگر موارد مالی مربوط به اماکن استیجاری دانشگاه.

  • انجام امور مربوط به سفارشات ارزی (خارجی) مانند گشایش اعتبار اسنادی، حواله جات، امور گمرک و ترخیص کالا و غیره.

  •  

  • شرح وظایف اداره برون سپاری و قراردادهای بخش خصوصی:

  •  

  • تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان با فرمت استاندارد و اخذ تأییدیه های مدیریت امور حقوقی.

  • ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین طرفین قرارداد و همچنین امضاءکنندگان داخلی دانشگاه.

  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و اتوماسیونی کردن روند تنظیم و امضای قراردادها به منظور تسهیل و همچنین دسترسی سریع به اطلاعات قراردادها و ارائه گزارش.

  • تهیه و تدوین شاخص های کنترل و ارزیابی عملکرد قراردادهای منعقده دانشگاه با پیمانکاران.

  • تهیه متن انواع آگهی مناقصات، مزایدات، فراخوان ارزیابی و غیره و درج اگهی های چاپی از طریق مدیریت روابط عمومی.

  • درج اطلاعات قراردادها و مناقصات در سامانه های مختلف مانند بازرسی و غیره.

  • درج آگهی و فراخوان و انجام معاملات عمده در سامانه ستاد، اعلام برنده و درج قرارداد مربوطه و دیگر مراحل تا انتها در سامانه مذکور.

  • تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از ابزار کارشناسی جهت کشف قیمت پایه خدمات و کالا و یا برآورد مالی جهت درج اسناد در سامانه مذکور.

  • تهیه اسناد مناقصات یا مزایدات و انجام هماهنگی با مناقصه گران و اعضای کمیته فنی بازرگانی جهت برگزاری مناقصه عمومی، مزایده و ترک تشریفات و امور مشابه.

  • تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه، مزایده، توزیع و جمع آوری اسناد و تشکیل جلسات توجیهی تنظیم اسناد، پیش از مناقصه.

  • هماهنگی و برگزاری جلسات کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران، ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادات، تشکیل جلسات کمیسیون معاملات و تعیین برنده برابر آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه، تنظیم و اخذ امضای صورتجلسات مربوطه.

  • معرفی کتبی برندگان به مدیریت حراست قبل از انعقاد قرارداد.

  • اخذ و کنترل مدارک ثبتی شرکت جهت درج در قرارداد، بررسی صحت امضاهای صاحبان امضاء قرارداد.

  • وصول، عودت، ابطال، تمدید و یا به اجرا گذاشتن تضامین مختلف مانند ضمانت شرکت در مناقصه، پیش پرداخت، حسن انجام قرارداد و غیره.

  • تهیه و تنظیم و یا بررسی نامه دلائل توجیهی واحد متقاضی جهت انجام ترک تشریفات مناقصه، تشکیل جلسات و تنظیم و اخذ امضاهای صورتجلسه مربوطه.

  • مدیریت و اصلاح فرآیندهای مناقصات و مزایدات بر اساس قوانین و مقررات مربوطه جهت افزایش دقت، سرعت و شناسایی هر چه بیشتر پیمانکاران و شرکتهای ذی صلاح و واجد شرایط.

  •  

  • شرح وظایف اداره خدمات شهری:

  •  

  • ارائه سرویس‌های ایّاب و ذهاب دانشجویی، اردوهای علمی ـ تحقیقاتی و فرهنگی و سرویس‌های روزمره اداری کلیه واحدها 

  • تعمیر و نگهداری کلیه وسایل نقلیه دانشگاه 

  • بازدید روزانه و مستمر از کلیه قسمتهای ساختمان مرکزی و محوطه ها و معابر پردیس ارم و نظارت بر پاکسازی، نظافت، جمع آوری و حمل زباله به محل های تعیین شده جهت انتقال به موقع به خارج از دانشگاه.

  • نظارت بر جمع آوری و خروج ضایعات ساختمانی از محوطه پردیس و تخلیه در سایت شهرداری با هماهنگی مدیریت طرحهای عمرانی.

  • اجرای دستورالعمل های دانشگاه (خصوصا پدافند غیر عامل و...)

  • پیگیری و اجرای مصوبات شورای پردیس ارم.

  • مدیریت حوادث غیر مترقبه مجموعه پردیس ارم.

  • نظارت بر بهداشت عمومی، تنظیفات، توسعه و اصلاح کانال ها و مجاری فاضلاب پردیس ارم با هماهنگی سازمانهای مربوطه مانند اداره بهداشت، سازمان محیط زیست شهرداری

  • ساماندهی و صدور مجوز تبلیغات محیط پردیس ارم مانند برگزاری نمایشگاه، نصب بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره.

  • ساماندهی حمل و نقل، پارکینگ و امور ترافیکی پردیس ارم.

  • ساماندهی و نظارت بر امور روشنایی پردیس ارم.

  • همکاری در توسعه و احداث فضای سبز پردیس ارم.

  • نظارت بر عملکرد و سرپرستی نیروهای خدماتی ساختمان مرکزی.

  • نظارت بر جمع آوری مواد قابل بازیافت در محوطه و ساختمان های موجود در پردیس ارم.

  • پیگیری طراحی، تهیه و نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده راهنمایی رانندگی در پردیس ارم.

  • طراحی و تهیه و نصب تابلوهای راهتمای طبقات و اتاقها و بروزرسانی و تغییرات لازمه.

  • مدیریت و برنامه ریزی جهت فضاها و اتاقهای ساختمان مدیریت و ارائه راهکار های لازم جهت استفاده بهینه.

  • شناسایی و جمع آوری اموال مستعمل اداری جهت تعمیر استفاده بهینه با همکاری اداره اموال.

  • سم پاشی و ضدعفونی ساختمان مرکزی و نگهداری جهت دفع جانوران موذی و جمع آوری سگ ها و گربه های ولگرد در محوطه پردیس ارم.

  • ارتباط مستمر با رؤسای امور اداری واحدهای دانشگاهی جهت همکاری، همفکری، ارائه راهکار و ایجاد وحدت رویه در خصوص موارد فوق در واحدهای پراکنده.

  •  


  •  

  • برگزاری کلیه مناقصات و مزایدات دانشگاه شیراز

  • اخذ استعلام، بررسی و تأیید قیمت‌های مواد مصرفی و تجهیزات که از طرف واحدها خریداری می‌گردد

  • ثبت و سفارش کلیه خریدهای ارزی و ریالی تجهیزات و پایگاه‌های اطلاعاتی و نشریات علمی و انجام امور گمرکی و ترخیص کالا

  • انعقاد کلیه قراردادهای دانشگاه از جمله نیروی خدماتی، فضای سبز، تأسیسات، صحافی، چاپ و تکثیر و نقلیه سبک و سنگین، آسانسور و طبخ و توزیع و ...

  • نظارت بر کار شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با دانشگاه

  • خرید کلی لوازم مصرفی و اموالی و تجهیزات دانشگاه

  • ساماندهی و نصب سامانه‌های اعلام حریق، اطفای حریق و ضدسرقت و سیستم‌های مداربسته و گیت‌های کتابخانه‌ای و آموزش لازم به افراد جهت رعایت اصول ایمنی و حفاظتی

  • ایجاد بانک‌های اطلاعاتی قراردادها و شرکت‌های طرف قرارداد با دانشگاه

  • واگذاری و اجاره مکان‌ها و غرفه‌های موجود در واحدهای دانشگاه

  • ارائه سرویس‌های ایّاب و ذهاب دانشجویی، اردوهای علمی ـ تحقیقاتی و فرهنگی و سرویس‌های روزمره اداری کلیه واحدها

  • تعمیر و نگهداری کلیه وسایل نقلیه دانشگاه و انجام کلیه کارهای مربوطه ازقبیل بیمه، عوارض سالیانه و ...

  • ثبت رایانه‌ای انبارهای دانشگاه و نظارت بر کلیه ورود و خروج کالا از انبارهای دانشگاه

  •  

  • بازدید روزانه و مستمر از کلیه قسمتهای ساختمان مرکزی و محوطه ها و معابر پردیس ارم و نظارت بر پاکسازی، نظافت، جمع آوری و حمل زباله به محل های تعیین شده جهت انتقال به موقع به خارج از دانشگاه.

  • نظارت بر جمع آوری و خروج ضایعات ساختمانی از محوطه پردیس و تخلیه در سایت شهرداری با هماهنگی مدیریت طرحهای عمرانی.

  • اجرای دستورالعمل های دانشگاه (خصوصا پدافند غیر عامل و...)

  • پیگیری و اجرای مصوبات شورای پردیس ارم.

  • مدیریت حوادث غیر مترقبه مجموعه پردیس ارم.

  • نظارت بر بهداشت عمومی، تنظیفات، توسعه و اصلاح کانال ها و مجاری فاضلاب پردیس ارم با هماهنگی سازمانهای مربوطه مانند اداره بهداشت، سازمان محیط زیست شهرداری

  • ساماندهی و صدور مجوز تبلیغات محیط پردیس ارم مانند برگزاری نمایشگاه، نصب بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره.

  • ساماندهی حمل و نقل، پارکینگ و امور ترافیکی پردیس ارم.

  • ساماندهی و نظارت بر امور روشنایی پردیس ارم.

  • همکاری در توسعه و احداث فضای سبز پردیس ارم.

  • نظارت بر عملکرد و سرپرستی نیروهای خدماتی ساختمان مرکزی.

  • نظارت بر جمع آوری مواد قابل بازیافت در محوطه و ساختمان های موجود در پردیس ارم.

  • پیگیری طراحی، تهیه و نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده راهنمایی رانندگی در پردیس ارم.

  • طراحی و تهیه و نصب تابلوهای راهتمای طبقات و اتاقها و بروزرسانی و تغییرات لازمه.

  • مدیریت و برنامه ریزی جهت فضاها و اتاقهای ساختمان مدیریت و ارائه راهکار های لازم جهت استفاده بهینه.

  • شناسایی و جمع آوری اموال مستعمل اداری جهت تعمیر استفاده بهینه با همکاری اداره اموال.

  • سم پاشی و ضدعفونی ساختمان مرکزی و نگهداری جهت دفع جانوران موذی